luni, 24 martie 2008

24 martie, moartea domnului Anonim

Cuvintele pentru Olguta: la ora actuala, in momentul de fata, cu o falca-n cer si una-n pamant, halvita. Ora 00:00.

Olguta a scris:

La ora actuala este luni. Si saliva insista sa stea ca o stalactita-flegma imbibata de pasta de dinti deasupra ghiuvetei, jet de Bega dreapta-centru. Nu e nimic de facut la inceputul saptamanii. Lunea imi da mereu sentimentul ala ca ar trebui sa fac ceva ca si cum as fi uitat sa imi scot tamponul de o saptamana si ma doare stomacul. As putea sa trag jaluzele si sa las lumina sa intre. Prietena mea venea mereu si imi tragea jaluzelele, stiind, draguta, ca storurile sunt prabusite altundeva. Doar ca obloanele mele nu au un mecanism ca de bile anale de care poti sa tragi si jaluzelele sa se indoaie ca un joc de origami si ea e intr-o dispozitie sexuala perioada asta, deci inteleg de ce a preferat jaluzelele.

As putea sa sparg acest text in fragmente. Pentru ca Soozie mi-a povestit cum sta treaba cu blog-urile si cum cititorul e o odrasla de creier-gata care nu are privirea dresata sa citeasca textul adunat ca un calup de sapun de casa cu soda caustica. Si cel mai important e ca nu vrea.

As putea sa stau vreo cateva ore uitandu-ma in oglinda, la soare si sa vad cum pe rand ochii mei prind culoare de lapte prins pe fundul oalei, apoi de halvita si in final de frunze de aloe.

Soozie si-a cumparat ieri Picatura ca sa isi lipeasca ochelarii de soare. As putea sa ma culc la loc si de teama sa nu fug sa imi lipesc fata de podea cu superglue. Si apoi sa adorm si sa visez freudian ca zbor si sa atarn asa, cu o falca-n cer si alta-n pamant, gandindu-ma ca as fi adorat sa vrei sa ma f*ti pentru pielea cotului meu si nu pentru curba dintre cur si sale.

In momentul de fata insista sa fie luni. Cred ca o sa astept doar sa vina seara, cand imi scot zambetul si il pun pe noptiera intr-un pahar cu apa si zahar.


Cuvintele pentru Soozie: de-a fir a par, stereo, de jur imprejur, penar. Ora 00:03.


Soozie a scris:


Am trait o viata de amintiri. Am mers pe strazi, am fosnit frunze uscate. Am adunat castane si m-am impodobit de jur imprejur cu coronite de papadii. Am mestecat un fir de iarba ca sa-i constat amareala, am admirat licurici impreuna cu mama, am dat cu capul de stanci. Am primit un casetofon stereo in anii '90 care mirosea a Germania, am ascultat Nirvana doi ani intregi, am plans prin spitale. Am purtat hainele fiicei amantei lui tata, m-am dat pe leagan, m-am indragostit in mai.

Traiesc un prezent lat. Sunt alta. In penar nu mai am creioane colorate, ci gloss si liner. Nu mai am visuri si certitudini, am planuri si confuzii. Am frici multe. Mi-e frica de singuratate. Daca raman DOAMNE FERESTE insarcinata, fac avort si ma duc la manastire. Daca nu ies bani din freelancing, voi trai in mizerie intr-un serviciu insalubru si trist.

Avort, singuratate, mizerie. Lucrurile devin atat de serioase si nu sunt pregatita, vreau sa dau timpul inapoi. Nu m-a intrebat nimeni - e atat de incorect - nu m-a intrebat nimeni 'Esti gata?' Vin, le vad cum vin, vad praful iscat de copitele lor la orizont, vin peste mine, si sunt ca-n vis, nu pot fugi, am picioarele lipite de pamant cu un clei, sau, si mai bine, sunt intr-o mlastina, si cu cat incerc sa alerg si ma zbat mai tare, ma afund si mai mult in pironire; sunt in Spania unde se da drumul la tauri pe strazi, vad taurii, nu pot fugi de ei, ma vor calca in picioare. Analizez de-a fir a par fiecare remarca, ating inaltimi ale paranoiei nemaiatinse in cartierul asta, traiesc o mazga din care nu pot sa scap. Zile ca azi in care nu-mi sta parul aiurea, nu-mi vin hainele prost, mama nu ma iubeste mai putin, dar ma uit in gol si ma chircesc in mine, pentru ca ma doare capul de nervi, pentru ca simt acreala in sufletele voastre si pentru ca raul e inauntrul stomacului meu, si nu afara. Sunt atat de obosita.

Voi trai un viitor maret. Va fi o poveste buna, indiferent de cum se termina. Va fi o Zaraza, o Seherezada, o Odisee. Va fi renume, faima, voi avea linii de cocaina pe oglinzi in cinstea mea. Dar acum vreau doar sa inchid ochii si sa adorm din nou, sa-mi fie somn, sa fie negru, sa dorm, sa fie noapte, sa fie intuneric, sa fie liniste, sa nu mai stiu de nimic.





11 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Olguta & Soozie spunea...

observam ca solutia ta zace in f*tut si in viziunea optimista ca o sa gasim pe cineva care sa ne iubeasca pt ce avem noi special. gura pacatosului..e cu musca pe caciula! ia zi-ne, cat de singur esti de fapt, tristule!?

Anonim spunea...

Vai draga, simtea masculul feroce nevoia sa imparta cu judecati in dreapta si stanga:))) Parerea mea, daca imi este permisa, este ca esti cam frustrat, si ca atunci cand dai de ceva misto ce crezi ca te depaseste, simti nevoia sa faci o demonstratie de k*oitze, ca sa nu iesi in pierdere fata de tine insuti.

Esti penibil, parca ii pasa cuiva ca domnul anonim crede ca X e grasa si nefe, fara ca macar sa o fi vazut vreodata sau sa fi interactiontat cu ea altfel decat prin intermediul propriilor lui fantezii defecte - ca doar din cauza asta tot dai tarcoale locului, right?

Hai pa.
Anonima.

Anonim spunea...

Anonimule, you rule.
Nu, nu-mi voi deserta sarcasmul. Ai spus ceva foarte frumos. Ca suntem 'blonave de literatura'. E cel mai misto compliment ever. Noi eram obisnuite cu 'pisi, ce buna esti' si 'frumoaso, te astept cu-n trandafir in viata mea', si vii tu, din neant, spunand ceva asa sensibil si profund, fara sa vrei, bineinteles.
Faptul ca nici nu intentionai sa faci un compliment, ca ti-a iesit porumbelul in mijlocul dizertatiei tale misogine si puerile, face totul mult mai valid.
Si nu, nu vrem sa fim vindecate. Suntem vesele c-ai raspuns ;)

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Va rog sa imi stergeti comentariile.

Va multumesc frumos.

Anonim spunea...

cu placere, dle anonim!